Hírek / ajánlatok

Tisztán megéri. BMW i3 a Cartis ajánlatában!

2017.07.06.

A világ állandó mozgásban van, miként mi is. A mozgás pedig változást jelent – és a változás izgalmas! A világon egyre több ember kérdőjelezi meg az általa eddig vallott értékeket, és gondolkodik el azon, hogy miként élhetne felelősségteljesebb módon. A BMW i esetében e gondolkodásmódbeli változás egy új korszak kezdetét jelentette. Olyan járművek születtek meg, amelyeket – első ízben a sorozatgyártású autók történetében – eleve a fenntartható mobilitás szempontjait szem előtt tartva fejlesztettek ki. Ebben az értelemben tehát a BMW i3 több mint egy autó. A modell kézzelfogható bizonysága annak, hogy a felelősségteljes hozzáállás és a vezetési élmény mennyire tökéletesen képesek kiegészíteni egymást.

Megjött a Mercedes motoros V8-as Aston-Martin

2017.06.29.

A DB11-est eredetileg csak V12-es motorral mutatták be, de egyértelmű volt, hogy szükség van kisebb motorra az alapváltozatok számára. És persze a kínai vásárlók kedvéért is, ahol 4 literes hengerűrtartalmú motor felett durva luxusadó sújt minden személyautót.

Piszok jó, csak másképp

2017.06.07.

Ha van két dolog, amire egy rendes magyar autós vágyik, az az alacsony fogyasztás és a nagy BMW. Oké, ez így elég sarkított, de amikor ennek a két halmaznak a metszetébe a BMW bejelentette az 530e plug-in hibridet, úgy dobbant egyszerre ezernyi szív, hogy a Richter-skála simán kimutatta volna.

Jön az óriási M-es BMW

2017.05.31.

A BMW közlésének lényege, hogy a polgári 8-as sorozat és a sportos M8 fejlesztése párhuzamosan folyik, azaz várhatóan egyszerre is mutathatják be a két változatot.

Üzenjük Rüsselsheimnek

2017.05.25.

A hazai bemutatóról érkezett az Insignia, amit gyorsan összekóstoltunk egy Superbbel, és egy villámtalálkozón az olvasóinkat is megkértük, próbálják ki, mondják el a véleményüket az új Opelről. Nézzük, mit mond egy próbakör után a fordos, a mazdások, és a volkswagenes!

A piros cérnát elvitte a cica

2017.05.18.

Ez a második újkori Alfa. Az elsőt, a Giuliát megvettük, főleg mert a Fiat végre nem csak más autógyárak átkúrásában alkotott nagyot, hanem – elvileg – alaptevékenységében, az autógyártásban is.

Felkerült Magyarország a Tesla térképére!

2017.05.04.

Annak érdekében, hogy a Teslásoknak soha ne kelljen várniuk elektromos autójuk feltöltésére, az amerikai gyártó nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be. Az akciónak van hazai vonatkozása is, a cég tervei között szerepel, hogy 2017 végéig üzembe helyezi első Superchargerét Győrben. Ezzel felkerült Magyarország a Tesla térképére, amelyre nagy szükség volt annak érdekében, hogy érdemben tudjunk harcolni a vállalat Európába tervezett legújabb gyáráért.

A Citigóval szállhat be a villanyautózásba a Skoda

2017.04.24.

Hiába a villany Vision E premierje, a Skoda első elektromos autója nem egy SUV lesz. Úgy tűnik, ők is beszállnak a nullemissziós városi kisautózás műfajába. Mi mással, a Citigóval.

Lesz még egy magyar Audi, újabb modell gyártása költözik Győrbe

2017.04.12.

A Q4-essel a márka az úgynevezett Compact Utility Vehicle (CUV) szegmensbe lép be. A BMW X4 riválisának szánt kupés Q4 a Q3 és a Q5 közötti helyre érkezik a kínálatban. A vállalatnál már 2018-ban megkezdődik a Q3 gyártása, amely korábban Spanyolországban, Martorellben készült.

 

Megcsinálta a Ford, amiért a csecsemős szülők a fél karjukat odaadnák

2017.04.07.

Vége, nincsenek többé céltalan autózások kihalt utcákon, üveges tekintettel. A Ford megcsinálta az autót, pontosabban az autózást utánzó bölcsőt.

Összefog az Audi és a Porsche

2017.04.06.

Korábban vezetői stratégia volt a Volkswagen-csoportnál a márkák házon belüli versenyeztetése, aminek nyilván megvannak a maga előnyei, de a dízelbotrány több tízmilliárd eurós költségeinek kiköhögése közben ez nyilván nem túl célszerű. Épp ezért a cégcsoport vezérigazgatója, Matthias Müller most a két legnagyobb belső versenytárs, az Audi és a Porsche között hozott össze együttműködési megállapodást.

Túlélési tippek: így üljön helyesen az autóban

2017.03.29.

Előredőlve, a kormányba kapaszkodva vezető nők, illetve nyugágypózban fetrengve hajtó férfiak: sokakban ezek a sztereotípiák élnek a tipikus sofőrhibákról, pedig a szélsőségek közt is előfordulnak gondok. Ezek nemcsak a balesetek következményeit súlyosbítják, hanem azokat elő is idézhetik. Lássuk, hogyan kell jól beállítani az ülést és a tükröket, illetve milyen ruhában ne vezessünk.

1|2|3|4|5

Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.

Bővebben